Zmiana napędzana AI

Cel Programu

Celem programu mentoringowego jest wsparcie w rozwoju zawodowym pracowników różnych branż, którzy chcą zacząć korzystać z rozwiązań sztucznej inteligencji (AI). W przygotowaniu do nadchodzących zmian na rynku, wywołanych przez rozwój technologiczny, pomogą im doświadczeni profesjonaliści, wykorzystujący na co dzień rozwiązania cyfrowe.

Kim jest Mentee?

Osoba zatrudniona przez instytucję, przedsiębiorstwo lub organizację pozarządową, która chce rozwijać swoją karierę poprzez rozwiązania cyfrowe.

Korzyści dla Mentee:
  • pomoc w zrozumieniu i wykorzystaniu technologii AI w procesach zarządzania zmianą,
  • przygotowanie do zarządzania zmianą w dynamicznie zmieniającym się środowisku technologicznym,
  • inspirowanie do tworzenia i wdrażania innowacyjnych rozwiązań z wykorzystaniem AI,
  • pobudzenie kreatywności i promowanie innowacyjnego myślenia w obszarze zarządzania zmianą,
  • umożliwienie nawiązywania kontaktów z profesjonalistami z dziedziny AI i zarządzania zmianą,
  • wzmocnienie zdolności do bycia skutecznymi liderami w obszarze zarządzania zmianą.

Kim jest Mentor?

Mentor to profesjonalista, który z powodzeniem stosuje rozwiązania AI. Może pracować jako: Menedżer ds. zarządzania zmianą, Menedżer projektu, Praktyk Agile, Menedżer ds. komunikacji, Ekspert ciągłego doskonalenia lub Trener IT.

Korzyści dla Mentora:
  • ciągłe rozwijanie swoich umiejętności, poszerzanie wiedzy oraz zdobywanie nowych doświadczeń,
  • doskonalenie umiejętności zarządzania, komunikacji oraz pracy zespołowej,
  • możliwość nawiązywania wartościowych relacji zawodowych z mentees oraz innymi ekspertami w dziedzinie AI i zarządzania zmianą,
  • dostarczenie inspiracji, pomysłów oraz innowacyjnych rozwiązań,
  • pozycjonowanie swojego wizerunku jako eksperta w branży oraz w jego organizacji,
  • możliwość kształtowania przyszłości zarządzania zmianą i technologii AI.

Obszary zainteresowań

Umożliwiamy rozwój wybranych kompetencji dzięki relacji mentoringowej.

Adaptacja technologiczna

Wdrażanie i efektywne wykorzystywanie nowych technologii w pracy.

Wizualizacja danych

Analiza dużych ilości danych oraz ich przedstawianie w atrakcyjny sposób.

Zachowania konsumentów

Stosowane sztucznej inteligencji w procesie podejmowania decyzji zakupowych.

Bezpieczeństwo cyfrowe

Dbanie o bezpieczeństwo własne i organizacji przed atakami w cyberprzestrzeni.

Doświadczenie klienta

Jak integruje się sztuczną inteligencję (AI) z doświadczeniami klienta (CX)?

Innowacje i kreatywność

Pobudzanie kreatywności z AI. Stosowanie innowacyjnych rozwiązań w organizacji.

Obrazy i wideo

Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizowała tworzenie obrazów i wideo?

NLP

Zwiększ efektywność procesów w organizacji dzięki stosowaniu języka naturalnego (NLP).

Zarządzanie zmianą

AI a podejmowanie decyzji, optymalizowanie procesów i przewidywanie trendów.

Strategia i planowanie

Jak nowe technologie wpływają na strategię oraz planowanie w organizacji?

AI w medycynie

Wpływ sztucznej inteligencji na diagnostykę, leczenie i opiekę nad pacjentami.

Transformacja procesów

Wprowadzanie innowacji, optymalizacja działań, zwiększanie efektywności.

Integracja systemów

Automatyzacja procesów oraz podnoszenie efektywności operacyjnej.

Zarządzanie talentami

Jak można zastosować AI w zarządzaniu talentami? Usprawnianie procesów HR.

Inne

Jeśli wśród zaproponowanych zagadnień nie ma tego, czego szukasz, napisz do nas.

Etapy Programu

Zapoznaj się z etapami Programu mentoringowego i sprawdź, ile trwa każdy z nich.

  1. Rekrutacja Mentorów: kwiecień – maj 2025 r.
  2. Rekrutacja Mentorowanych: czerwiec – sierpień 2025 r.
  3. Wdrożenie Mentorów i Mentorowanych: I połowa września 2025 r.  
  4. Realizacja sesji mentoringowych: II połowa września 2025 – luty 2026 r.
  5. Ewaluacja Programu: II połowa lutego 2026 r.
  6. Wręczenie dyplomów: marzec 2026 r.

Wsparcie podczas Programu

Szkolenia wdrażające

Szkolenia wdrożeniowe stanowią bardzo ważny element programu. To doskonała okazja dla uczestników, aby się poznać i ustalić wzajemne oczekiwania.

Podczas szkoleń wdrożeniowych będzie mowa między innymi o:

  • celach
  • oczekiwaniach,
  • nawiązywaniu kontaktu,
  • odpowiedzialności każdej ze stron,
  • rolach mentora i mentorowanego,
  • przebiegu procesu mentoringowego,
  • narzędziach do stosowania,
  • omówieniu zasad etycznych Programu.

Szkolenia wdrożeniowe obędą się przez Internet.

Wsparcie Eksperta ds. ciągłego doskonalenia

Barbara Lebiedzińska jest certyfikowaną moderatorką Design Thinking i coachem ciągłego doskonalenia (LSS Green Belt). Ma ona wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów oraz usprawnianiu procesów w dużych organizacjach.

Barbara skupia się na indywidualnych potrzebach oraz tworzeniu rozwiązań, które przynoszą korzyści dla obu stron. Angażuje się w badanie inteligencji emocjonalnej i rozwój osobisty, co wzbogaca jej podejście do mentoringu.

Bez względu na to, czy jesteś Mentorem, czy Mentorowanym podczas programu możesz liczyć na inspirację oraz wsparcie na drodze do sukcesu, w postaci indywidualnej konsultacji.

Networking dla każdego

Networking w ramach Programu to doskonała okazja do: nawiązania wartościowych kontaktów, wymiany doświadczeń oraz rozwijania umiejętności osobistych i zawodowych.

Formy networkingu:

  • uczestnicy będą w kontakcie grupowym z organizatorem Programu, dzięki dostępnym konwersacjom na WhatsAppie,
  • Mentorzy będą spotykać się stacjonarnie (Warszawa), aby rozmawiać o różnych sytuacjach związanych z realizacją sesji mentoringowych,
  • integrowanie się Mentorów i Mentorowanych podczas wspólnego świętowania zakończenia Programu, w ramach którego uroczyście zostaną wręczone dyplomy i podziękowania.

Chcesz dołączyć do Programu?

Zapisz się na listę